پروژه ترویج و توزیع محصولات فرهنگی

 از سال‌های گذشته تا به امروز، برای فروش محصولات فرهنگی، سیستم سنتی توزیع و پخش، فعالیت می‌کند. با توجه به بالا رفتن هزینه‌های این سیستم سنتی، استفاده از بستر فضای مجازی در جهت توزیع محصولات فرهنگی امری ضروری شده است. ایده ترویج و توزیع محصولات فرهنگی (مخصوصا کتاب) توسط جهادگران در فضای مجازی و حقیقی، یکی از راهکارهایی است که می تواند بسیار کارآمد باشد. این پروژه چند شاخص اصلی و قابل تامل دارد که در نمونه‌‎های مشابه لحاظ نشده است:

  • فعالیت‌ها توسط نیروهای مردمی و دغدغه مند صورت می گیرد

  • به دلیل حذف واسطه‌های پر هزینه‌ای مانند مراکز پخش و مغازه‌ها، هزینه‌های توزیع به شدت کاهش می‌یابد و در حد حداقلی خواهد بود

  • بحث ترویج محتوای فرهنگی و فروش محتوای فرهنگی، به صورت همزمان صورت می پذیرد. ولی پایه و هدف اصلی این پروژه فعالیت‌های تبلیغی-ترویجی خواهد بود.

  • توزیع هر چه هدفمندتر محصولات فرهنگی در بستر فضای مجازی و حقیقی می‌تواند صورت پذیرد.

پروژه محصولات فرهنگی از ابتدای سال 1398 به هدف ایجاد بستری جدید در زمینه ترویج و توزیع محصولات فرهنگی در بین توده  مردم و در جهت تامین نیازهای مردم، راه اندازی شد. این پروژه تلاش می کند بستری جهادی و کم هزینه را برای تولید کنندگان (ناشناس، معروف و عمده) جبهه انقلاب اسلامی فراهم کند و در این راه جهادگران گمنام نقش اصلی را ایفا می کنند.

 

برای ثبت نام در فعالیت های جهادی کلیک کنید